Naselje Resavica nalazi se u opštini Despotovac, na obroncima planine Kučaj. Od Despotovca je udaljena 18 km, a od Ćuprije, preko sela Senja 30 km. Resavica je locirana u oblasti nezagađene prirode, koja je bogata šumom, divljači, pečurkama, a odlikuje se i veoma povoljnom klimom. U bližoj okolini Resavice nalazi se Resavska pećina, vodopad Veliki Buk i vodopad Prskalo, manastiri Manasija, Ravanica i Sv. Sisoje, srednjevekovna srpska prepisivačka škola u okviru manastrira Manasije, veliki broj pravoslavnih crkava iz različitih istorijskih perioda i katolička crkva Sv. Barbara u Ravnoj Reci.Oblast Resave proglašena je predelom izuzetnih odlika. Klisura reke Resave proglašena je rezervatom prirode, a teritorija resavskog kraja označena je kao međunarodno značajna stanica ptica.

img 01

Najkraći put za dolazak u Resavicu iz pravca Beograda je auto putem do isključenja u Markovcu, zatim preko Svilajnca do Despotovca ( gde možete obići I manastir manasiju ) a potom pravcem prema Resavskoj pećini i Lisinama na osmom kilometru od Despotovca nakon sela Dvorište pratiti pravac desno. Nakon dva kilometra ulazi se u selo Dutovo i nakon 10 kilometra ste u Resavici. Dolazak iz pravca Niša je takođe jednostavan. Izlaz sa auto puta u Ćupriji i odmah nakon prolaska naoplatne rampe skrećete levo. Nakon 6 km dolazite do sela Senja i manastira Ravanice a nakon toga ulazite u malu klisuru iz koje posle 6-7 km. dolazite do skretanja za Sisevac. Nastavljate pravo i nakon 1 km. ulazite u rudarsko naselje Senjski Rudnik u kome se nalazi i muzej ugljarstva. Nastavljate put i posle 3 km. dolazite do vojnog poligona ,,Pasuljanske livade,, a odmah nakon toga sa desne strane videćete i rudarsko naselje Ravna Reka. 5 km. posle Ravne Reke ulazite u Resavicu.